Veelgestelde vragen

Hoe gaat het bestelproces in zijn werk?

Vanuit onze webshop kunt u artikelen toevoegen aan uw winkelwagentje. U kunt uw winkelwagentje bekijken door rechts bovenin op uw mandje te klikken.

Heeft u alle artikelen die u wilt bestellen toegevoegd aan uw winkelwagentje?

Ga dan naar uw winkelwagentje en klik op ‘Ga verder met bestellen’.

Op de volgende pagina vragen wij om uw contactgegevens, of u de bestelling wilt laten thuisbezorgen of afhalen, en de gewenste betaalmethode. Door vervolgens op ‘Afrekenen’ te klikken, wordt u doorgestuurd naar de beveiligde online betaalomgeving. Zodra u betaald heeft, wordt u teruggeleid naar een bedankpagina op onze website. Uw bestelling is dan voltooid.

Zodra uw bestelling is voltooid, ontvangt u van ons een bevestigingsmail met de details van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelde producten retourneren?

Ja, u heeft 10 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Wij vragen u hiervan melding te maken voordat u het product naar ons retourneert. De kosten voor retournering van producten zijn voor eigen rekening.

Wat te doen bij een klacht:

Wanneer u een klacht heeft over onze geleverde producten. Kunt u contact opnemen met ons op het volgende nummer 0297-747002 of per mail via klantenservice@houthal15.nl
Dit wordt binnen 2 werkdagen beantwoord.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Wettelijke garantie:

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.